Al onze vacatures, stages en klussen vind je op Werken in Gelderland. Op onze gemeente Lochem pagina vind je daar allerlei informatie en onderaan de pagina de actuele vacatures (als we die hebben).

Organisatie

De gemeente Lochem is een organisatie die ruimte geeft aan vernieuwende ideeën. We stellen de samenleving voorop en daarom moderniseren we onze organisatie voortdurend. Zo werken we met veel ambitie aan een duurzame gemeente waar het prettig wonen, werken en recreëren is.

Nieuwe medewerkers

We zoeken medewerkers die verantwoordelijkheid nemen. Die met gevoel voor wat er leeft en speelt, op zoek gaan naar de beste oplossing. We vinden samenwerken een belangrijke eigenschap en geven je de ruimte om je te blijven ontwikkelen. In de gemeente Lochem sta je aan het roer van je eigen loopbaan.

Arbeidsvoorwaarden

Kom je bij ons werken? Hier vind je onze arbeidsvoorwaarden.