Laatste verkiezingsnieuws

9 april

Woont u in het buitenland? En heeft u zich geregistreerd als kiezer buiten Nederland bij de gemeente Den Haag? Dan kunt u stemmen voor de Europese Parlementsverkiezingen van 6 juni 2024.

29 november

Gemeente Lochem had traditioneel een hoge verkiezingsopkomst van 86,07%. Iets hoger dan bij de Tweede Kamerverkiezing in 2021 (85,37%). De vier partijen die de meeste stemmen kregen zijn VVD,…

23 november

Het gemeentelijk stembureau stelde donderdag 23 november de voorlopige uitslag vast van de Tweede Kamerverkiezing in de gemeente Lochem.

23 november

In de nacht van woensdag 22 op donderdag 23 november heeft de gemeente Lochem de volgende voorlopige verkiezingsuitslag verstuurd naar het Algemeen Nederlands Persbureau.

28 maart

De definitieve uitslagen van de verkiezing voor Provinciale Staten en waterschap Rijn en IJssel 2023 zijn definitief. De uitslagen zijn te bekijken op de websites van de provincie en het waterschap.