U kunt op verschillende manieren post (ook digitale post) ontvangen van de gemeente Lochem. Hieronder staan de verschillende manieren beschreven.

Post via BerichtenBox MijnOverheid

Via uw persoonlijke Berichtenbox van mijn.overheid.nl kunt u ook van de gemeente Lochem bericht ontvangen.

U logt in met uw DigiD en zet bij “instellingen” het vinkje voor gemeente Lochem aan. Deze instelling kunt u altijd weer aanpassen.

Nieuw bericht ontvangen

Het is belangrijk dat u een e-mailadres opgeeft in MijnOverheid. U krijgt een e-mail zodra er een nieuw bericht voor u klaarstaat. Bekijk ook de uitgebreide informatie op de website van MijnOverheid.

Post over omgevingsvergunningen

U kunt post over uw omgevingsvergunningen ophalen uit uw persoonlijke, digitale loket van het omgevingsloket op de website jeleefomgeving.nl. In dit loket kunt u berichten lezen en beantwoorden. En de status van uw eigen zaken bekijken. 

Log in met een inlogcode 

In de e-mail klikt u op de button 'Bekijk uw bericht'. U ontvangt een inlogcode. Met de inlogcode kunt u veilig uw bericht lezen en eventueel downloaden. Meer informatie vindt u op Jeleefomgeving.nl

Nieuw bericht ontvangen 

Zodra er een nieuw bericht voor u klaarstaat, krijgt u een e-mail van noreply@jeleefomgeving.nl. Dit bericht sturen we naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het indienen van de vergunningaanvraag of melding bij het Omgevingsloket

Post via MijnLochem

U kunt uw post ophalen uit uw persoonlijke, digitale loket mijn.lochem.nl van de gemeente Lochem. In uw loket kunt u uw eigen zaken bekijken en aanvullen. U kunt daar ook uw contactgegevens wijzigen. Zorg dat uw e-mailadres klopt. 

Log in met DigiD of eHerkenning. U logt in met uw DigiD voor uw persoonlijke post. Of met eHerkenning voor zakelijke post. 

Nieuw bericht ontvangen 

Zodra post voor u klaar staat in uw loket, ontvangt u van ons een melding. Het is daarom belangrijk dat uw e-mailadres klopt.