Goed dat je er bent. We hebben regelmatig mooie vacatures!

Kom kennismaken woensdag 5 juni!

Benieuwd of jij past bij onze organisatie? En of wij passen bij jou? Kom sfeer proeven op onze banenmarkt op woensdag 5 juni tussen 17.00 en 20.00 uur. We staan voor je klaar in ons restaurant, Hanzeweg 8 in Lochem.

Ontmoet ons en ga in gesprek. Zo kom je veel te weten over werken in onze mooie gemeente. Parkeren kan bij het gemeentehuis. Of kom lekker duurzaam op de fiets of met de trein! Lochem is dichterbij dan je denkt!

Zoeken we jou?

We zoeken collega's die verantwoordelijkheid nemen. Die met gevoel voor wat er leeft en speelt, op zoek gaan naar de beste oplossing. We vinden samenwerken een belangrijke eigenschap en geven je de ruimte om je te blijven ontwikkelen. In de gemeente Lochem sta je aan het roer van je eigen loopbaan.

Organisatie

De gemeente Lochem is een organisatie die ruimte geeft aan vernieuwende ideeën. We stellen de samenleving voorop en daarom moderniseren we onze organisatie voortdurend. Zo werken we met veel ambitie aan een duurzame gemeente waar het prettig wonen, werken en recreëren is.

Arbeidsvoorwaarden

Kom je bij ons werken? Hier vind je onze arbeidsvoorwaarden.

Naast een afwisselende en dynamische functie bieden we je goede arbeidsvoorwaarden. Naast je salaris krijg je een persoonlijk keuzebudget van 17,05% van je maandsalaris.

En werken bij de Gemeente Lochem heeft nog meer voordelen:

• Jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot thuis en hybride werken;
  • Een ingerichte thuiswerkplek met een budget van € 750;
  • ABP-pensioen waarvan de werkgever 70% van de premie betaalt;
  • Goede bereikbaarheid dichtbij A1 en een treinstation op loopafstand;
  • Werken in een prettige sfeer;
  • Een lerende organisatie waarin fouten maken mag en er volop ruimte is voor jouw ontwikkeling.

Solliciteren

Bekijk onze actuele vacatures op Werken in Gelderland