Op 18 juni namen Lex de Goede en Michiel Rijsberman afscheid als wethouder van onze gemeente. Tijdens de afscheidsreceptie werd stilgestaan bij hun bijdrage aan belangrijke ontwikkelingen en projecten. Inwoners, collega’s, bestuurders en relaties spraken hun waardering uit voor de samenwerking en betrokkenheid. Met persoonlijke woorden en warme herinneringen blikten de wethouders terug op hun tijd in het gemeentebestuur.
Beiden blijven bij de gemeente Lochem betrokken als raadslid.