In het gemeentehuis van Lochem zijn voor incidenteel gebruik vergaderruimten beschikbaar.

U kunt deze ruimte huren voor vergaderingen, exposities en andere bijeenkomsten. Afhankelijk van uw wensen en het aantal personen krijgt u een geschikte ruimte toegewezen.

De ruimten worden niet beschikbaar gesteld voor bijeenkomsten van commerciële- of persoonlijke aard. Bijeenkomsten van persoonlijke aard zijn bijvoorbeeld verjaardagen, recepties, bruiloften, feesten en andere partijen.

Wat kost het?

De kosten variëren van € 36,- tot € 150,- per uur. Het uurtarief hangt af van het aantal personen waarvoor de ruimte wordt gehuurd. De exacte tarieven vindt u in de tarievenlijst (pdf, 284 KB) .

Hoe vraag ik het aan?

U kunt een ruimte in het gemeentehuis direct online aanvragen.

Wat mag u van ons verwachten?

U kunt binnen twee werkdagen een afspraakbevestiging verwachten. Is er geen geschikte ruimte beschikbaar, dan zullen wij de alternatieven met u bespreken.